javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره












عدم واگذاری لینک اینترانت در مراکز مورد درخواست شرکت‌های PAP روند واگذاری را کند کرده است.
طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌های ADSL نصب شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۰، از مرز ۱ میلیون و۴۶۰ هزار پورت گذشت که از این تعداد بیش از ۸۸۰ هزار پورت دایر و هم اکنون به کاربران واگذار شده است.

طبق این گزارش تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری، ۱ ميليون و ۴۶۱ هزار و ۳۹ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در كل كشور نصب شده که در مقایسه با آمار قبلی (تا آخر فروردین)، ۳۷هزار و ۷۷۳ پورت به مجموع پورت‌های ADSL نصب شده گروه شرکت‌های ندا در کل کشور اضافه شده است.

شرکت‌های ندا در سطح کشور و تا آخر اردیبهشت ماه مجموعا ۸۸۴ هزار و ۳۷۰ پورت ADSL دایر کرده‌اند که این آمار حاکی از افزایش ۲۲ هزار و ۸۵۸ پورت ADSL دایری است که توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا ۳۱ اردیبهشت ۹۰، آمار پورت‌های منصوبه و دایری واگذارشده توسط گروه شرکت‌های ندا در استان تهران به ترتیب به ۵۲۳ هزار و ۸۸۸ پورت و ۳۲۹ هزار و ۶۱۷ پورت رسیده است که این دو آمار نسبت به ماه قبل از آن، ۲۲هزار و ۱۱۱ و ۱۰هزار و ۲۴۵ پورت افزایش داشته است.

تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۴۰۹ هزار و ۳۳۶ پورت است که از اين تعداد ۲۸۱ هزار و ۴۲۹ پورت در حال بهره‌برداري است. طبق این آمار افزایش پورت ماه به ماه در شهر تهران در تعداد پورت های دایری و منصوبه به ترتیب ۲۰هزار و ۱۷۶ و ۱۰هزار و ۳۳۵ پورت بوده است.

همچنین این آمار نشان می‌دهد تاکنون ۶۱ درصد از پورت‌های نصب شده شرکت‌های ندا به کاربر واگذار شده است.

شایان ذکر است عدم واگذاری لینک اینترانت در مراکز مورد درخواست شرکت‌های ندا، عدم ارائه یک برنامه زمان‌بندی معقول و مشخص در پاسخ به درخواست‌ها (موضوع آئین نامه تعاملی)، عدم وجود سیستم جامع و یکپارچه جهت استعلام، دریافت رانژه و پاسخ به آن در استان‌ها (موضوع آئین نامه تعاملی) برخی از عواملی هستند که روند واگذاری پورت‌های ADSL منصوبه را به متقاضیان کند کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور